Benvinguda

Benvinguts a aquest bloc!

Aquest nou bloc va ser iniciat el divendres 8 de juliol de 2011.  És un bloc on pretenc expressar-me exposant les meves reflexions i consideracions, així com també informant sobre aspectes concrets de l’actualitat i la realitat social, ja sigui perquè són coses que trobo interessants o perquè penso que convé conèixer-les més. L’objectiu final, prou ambiciós, és veure què hi ha darrera del tema que sigui tractat, quin és el principi que podem apreciar. Tot això tinc intenció de fer-ho escrivint sovint, i més ara en iniciar el bloc perquè són vacances.

A través de les pestanyes que veieu a la imatge de la capçalera podeu accedir a altres pàgines on podeu aconseguir, si us interessa, més informació tant formal com de continguts del bloc perquè sapigueu com ho tinc muntat.

Espero que sigui un bloc interessant i us animi a deixar algun o altre comentari sempre que vulgueu, que alhora em poden servir d’inspiració per escriure qualsevol altre cosa.

Ectòrix

About Ectòrix

Llicenciat en Història i graduat en Sociologia. Sóc professor interí i em dedico, tant intensament com puc, a la política.

Posted on 8 Juliol 2011, in Bloc. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Comentaris

