Premi Liebster Blog

Sóc una persona poc coneixedora d’internet i encara poc experimentada amb els blocs. Per això quan he rebut el premi Liebster Blog no sabia què era, no he entès de què anava la cosa, em pensava que havia entrat a formar part d’un rànquing mundial o vés a saber què. No. Els premis Liebster Blog són una cosa més senzilla, més familiar i més útil: es tracta d’una iniciativa nascuda en aquest món d’internet en què un bloc (o, millor dit, un blocaire) t’escull com a bloc ‘més estimat’ (en la seva traducció literal de l’alemany), per -entenc jo- fer-ne difusió i premiar-ne el contingut. En aquest sentit, he d’agrair a conjuntbuit haver-me concedit aquest premi que m’omple d’orgull: gràcies!

Les bases del premi, per entregar-lo a qui creguis que se’l mereix, són:

1.- Copiar i enganxar el logo del premi al bloc, i enllaçar el blocaire que te l’ha otorgat.

2.- Nominar els teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un breu comentari en els seus blocs per fer-los saber que han rebut el guardó.

3.- Demanar i esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blocs.

Tot seguit passo a dir els meus nominats. Però jo no conec gaires blocs, encara no navego prou i alguns tenen més de 200 seguidors i altres he descobert que ja han estat premiats, així que no ompliré la llista:

1r: Utópico terminando el prólogo: esplèndid bloc (en castellà), amb un ritme de publicació quasi frenètic, de Samuel García Arencibia sobre la política espanyola, ben fonamentat i rigorós en els criteris i en les bases legals que exposa.

2n: Punts de Vista: crítica, reflexió, informació i contrast entre realitat i discurs polític. Això és el que jo trobo i m’agrada en les freqüents entrades (en català i castellà) sobre la política i la societat espanyola i catalana, sobretot pel que fa a retallades socials.

3r: El bloc personal de Pilar Lahora: bloc de l’alter ego de la Pilar Rahola, amb escrits de resposta crítica i irònica al que publica aquesta periodista que s’ha tornat cada cop més conservadora. A vegades va bé portar-li la contrària.

4t: Kasundena.cat: bloc de miscel·lània, curiós, a partir de les experiències, opinions i coneixements de diferents joves universitaris, que s’expressen personalment cada un en les seves preferències.

About Ectòrix

Llicenciat en Història i graduat en Sociologia. Sóc professor interí i em dedico, tant intensament com puc, a la política.

Posted on 27 Mai 2012, in Bloc and tagged . Bookmark the permalink. 11 comentaris.

  1. Moltes gràcies! Per mi, la roda segueix girant… També et felicito pel teu bloc i si vols saber com segueix tot plegat, ves a http://puntsdevista.wordpress.com/2012/05/27/el-liebster-blog-award-arriba-a-punts-de-vista/ . Una abraçada!

    • De res! Sempre és un plaer segueir el teu bloc i saber què dius. Amb ell m’inspiro per algunes coses de les que escric. He seguit els teus preferits i he descobert el bloc de l’Anna Maria Vilallonga, que jo també conec. Aquesta és la gràcia de fer rodes!

  2. Estic d’acord amb tu que el rerefons de tot això és fer difusió dels blogs que més ens agraden, que seguim i premiar-los de forma simbòlica. Molt millor que fer una llista un dia del top 5 i que quedi “perdut” per internet.
    Llarga vida al teu bloc!

    • Certament. A mi tot això m’agafa desprevingut perquè no sóc un “expert” en xarxes socials i internet, però està bé anar donant a conèixer els blocs.
      Jo dic el mateix: llarga vida al meu bloc!
      … bé, i al teu bloc també. Llarga vida!🙂 Sempre és interessant conèixer les reflexions d’altres persones, potser semblant a les pròpies, però amb un matís de filosofia, oi?, que jo no tinc.

  3. Muchas gracias, Ectorix. Es un honor. El mejor premio será seguir compartiendo y extendiendo ideas críticas.

    • De nada, Samuel. Sin duda puse tu blog porque es formativo e informativo y, como la idea de estos premios es ir haciendo difusión de varios blogs, pues de esta forma se pueden seguir compartiendo y extendiendo la ideas críticas. Saludos.

  4. Un altre premiat?? Renoi!! Es el 5é blog premiat en el que entro avui!!

  1. Retroenllaç: El Liebster blog award arriba a Punts de Vista! « Punts de Vista

  2. Retroenllaç: Kasundena.cat » Hem rebut el premi Liebster Blog!

  3. Retroenllaç: Un any del bloc « El principi de…

Comentaris

