Infloblog: avís

Estimats lectors,

Us escric aquest avís simplement per constatar una cosa que ja deureu haver observat: últimament, aquests últims dos mesos, no he escrit tant com hauria. Efectivament, em costa mantenir el ritme de publicació, per dos motius. Primer, per la feina que he de fer, la feina que tinc i, conseqüentment, el poc temps. Segon, perquè, si bé tinc moltes idees i articles planejats per publicar (en total, tinc 132 esborranys a la llista d’entrades, i d’aquests potser una quinzena necessiten els últims retocs, més informació perquè estiguin complets o fer-los més coherents), em costa acabar de donar-los forma, tant per la falta de temps com perquè és com si estigués una mica saturat, malgrat que ja són quasi vacances, i no em sento gaire concentrat, però també deu ser perquè per alguns articles necessito dedicar-m’hi bé.
Heu de saber que penso que ja a partir d’aquesta setmana podré dedicar-m’hi amb la mateixa intensitat com sempre ho he fet. No crec que la feina, les ocupacions que tindré a l’estiu em treguin gaire temps per escriure al blog, més que res perquè m’interessa i també ho considero una mena d'”ocupació”.

El que pretenia, doncs, és fer-vos-ho saber i intentar que no perdéssiu l’interès pel blog. De fet, ja us puc avançar que els propers articles que tinc intenció de publicar són sobre la segregació sexual a les residències universitàries i sobre les diferències de nivell de corrupció per partits polítics.

Apa, gràcies i salut a tots

About Ectòrix

Llicenciat en Història i graduat en Sociologia. Sóc professor interí i em dedico, tant intensament com puc, a la política.

Posted on 15 Juny 2013, in Bloc. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Comentaris

