Twitter

Benvolguts lectors,

Us faig saber que just ahir em vaig crear un perfil de Twitter, amb objecte de publicitar més el bloc i donar-me a conèixer. No obstant això, he de confessar que no estic del tot segur si l'”experiment” sortirà bé, i també crec que no estaré contínuament pendent del Twitter. Si em voleu seguir, podeu trobar-me sota el nom @ectorix o bé podeu clicar a la icona del Twitter que apareix a la capçalera.

About Ectòrix

Llicenciat en Història i graduat en Sociologia. Sóc professor interí i em dedico, tant intensament com puc, a la política.

Posted on 3 Juliol 2015, in Bloc. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Comentaris

