Parlar castellà (1), qüestió d’educació?

Darrerament, m’he trobat amb diverses persones que em deien que els parés en castellà, i elles eren castellanoparlants, però dient-ho d’aquella manera si si fos més important parlar castellà que català, fins i tot amb un m’hi vaig discutir. En casos així, normalment ho justifiquen a partir de 3 arguments: o bé dient que si els parles en català ets un mal educat, o bé dient que estem a Espanya i el castellà és la llengua important, o bé dient que tothom té la llibertat de parlar el que vulgui, ara, ells no entenen el català i llavors has de canviar tu la llengua.
Desmuntaré aquests tres arguments en tres entregues, veurem què impliquen. En aquest primer vídeo, és realment de mala educació parlar en català a una persona que parla castellà??

Anuncis

About Ectòrix

Llicenciat en Història i graduat en Sociologia. Sóc professor interí i em dedico, tant intensament com puc, a la política.

Posted on 13 Agost 2017, in Vaivé del món, Valoració and tagged , . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Comentaris

